LILO konfigurace

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Březen 8 20:33:51 CET 1999

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:

> To IMHO nepujde, protoze pak se bude lilo snazit zavest boot sektor z hdb,
> jenze v jinem pocitaci ten disk bude hda. Parametr boot totiz urcuje jak to,
> kam boot sektor zapsat, tak i to, odkud ho pri bootovani precist.

   To asi ne. Boot sektor je pri bootu cten ROM BIOSem. A vetsina ROM BIOSu
cte MBR jen prvniho pevneho disku (kdyz opominu prvni disketu, CD-ROM apod).
Problem by mohl byt se second-stage boot loaderem nebo s jadrem, ale s boot
sektorem ne. A pokud by v MBR byl DOSovsky boot loader a LILO bylo na
zacatku nektere partition, pak staci oznacit FDISKem tuto partition jako
aktivni...

                                                        S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229