FW: Mail delivery failed: returning message to sender (long)

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pondělí Březen 8 23:15:09 CET 1999

On Mon, Mar 08, 1999 at 08:27:57AM +0100, Senkyr, Pavel wrote:
> nejak se na ty linuxovy noviny nemuzu dostat. Tohle mi prislo cestou
> wwwmailu.

To vypada dost nebezpecne, skoro jako by se shell snazil provest URL jako
prikaz. Mozna by se touto dirou dal ten skript i opravit ;-)

Muzete jeste zkusit gophermail na eunet.cz, pouzival jsem ho nekdy pred peti
lety z UUCP mail-only pripojeni a dnes jsem vyzkousel, ze jeste funguje.
Sice pridava ke kazde zprave varovani, ze tato sluzba bude zrusena nebo ze
budou ke stazenym zpravam pridavat inzeraty, ale treba na nej zapomneli.
Daji se jim stahovat i http stranky (jen HTTP/0.9, tj. nebude fungovat na
virtualnich WWW serverech bez vlastni IP adresy).  Poslete mu (ted nevim
jestli v subjectu nebo tele) "help", mel by vratit navod.

Trik na stahovani http je

Port=80
Path=GET /noviny/
Host=www.linux.cz

Pozor na vetsi stranky, defaultne je rozsekava asi na 30k kousky, ale da
se to nastavit.

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/