Tabulator na HP xterminalu

Podhajský Andrej podhajsk na minv.sk
Úterý Březen 9 07:23:41 CET 1999

Jirka Jurus wrote:

> Ahoj,
>   pokud se z HP xterminalu naloguju do X-ksu (xdm) tak mi nefunguje Tab
> klavesa. Teda ona funguje, ale jako Backspace. Pokud se stim nekdo setkal
> a ma chut mi poradit tak predem diky.
> JO pokud se naloguju na HP-UX, Solaris tak je to OK, jen ten Linux zlobi
> a tam se potrebuju logovat nejcasteji.
>                         Jirka

Mno .... Vyzera to akoby bola klavesa v X-Win nastavena : Tab -> Backsp.
tieto nastavenia a zazraky sa daju spravit v konfiguracnych suboroch ( zalezi
od windows managera ) neviem presne v ktorych ale urcite sa to bude dat
nastavit spat.
(sorry moj casnik je velmi dalako :( takze si presnejsie nespomeniem )
            Andrej

--
Jeden prsten vládne všem