zbourany filesystem (delsi)

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Úterý Březen 9 09:26:57 CET 1999

Jan Satko (satko na quanto.uniag.sk) wrote:

: No aj ja si myslim, ze mrtg to nebude. Mne mrtg tiez bezi a stalo sa mi
: asi nasledovne. Pustam na servery vselijake programy co strasne zatazuju
: pamat a aj procesor. No lenze mrtg tiez potrebuje nejaku pamat k zivotu,
: takze ti 2 sa pobili a vzislo mi z toho asi to , ze mrtg si poprepisovalo
: sobry za ine. Takze vsetko bolo v tahu. Takze nemoze byt chyba v
: spravovani pamate ?

Hmmm pokud mate na mysli problem s RAM (HW), tak pochybuji, protoze je
takhle postizeno nekolik stroju s uplne odlisnou HW konfiguraci. Pokud by to
melo byt mysleno jako chyba v kernelu v oblasti, ktera se stara o pamet ci o
cokoliv jineho, tak by to bylo v kernelech 2.0.33-36 ... Kazdopadne dnes
rano se mi zbouraly dalsi 2 disky na jednom systemu :( Uz z toho zacinam mit
nocni muru ... tentokrat to odnesl jeden swap z proxy + rootovsky disk ...

Ahoj -
	Michal

--
"mailto:chaky na foresta.cz","mailto:chaky na vs.inext.cz",2:421/450.55 na fidonet
 Michal Hucik, FORESTA SG a.s.           "http://goliash.inext.cz/~chaky/"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---