WP a cesky tisk

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Úterý Březen 9 12:21:01 CET 1999

Zdravim,
vyzkousel jsem WordPerfect z CD RH 5.2 (pridavek od Dana Ohnesorga - diky)
a byl jsem celkem nadsen. Ceske psani, zobrazovani, dokonce nacitani
dokumnetu z Wordu 97 (vcetne tabulek)... vse OK. Problem mam ovsem s
tiskem (BJC4300). Radky jsou "roztrhane" - napr. se vytiskne "horni cast"
radku (hacky, carky, kousek pismene) a potom se vynecha asi tak velikost 1
radku a teprve potom je radek dotisten. Zkousel jsem si pohrat s konfig.
tiskarny, jestli nahodou se neposilaji navic nejake LF, ale tim to neni.
Nemel byste prosim nekdo napad, cim by to mohlo byt? Diky.

S pozdravem

			Ondrej Rusek
			GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
			mailto:rusek na gybon.cz