Cestina a Netscape

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Březen 9 12:41:13 CET 1999

Dne 9. 3. 1999 Lubor napsal:

> Dobry den,
> mam naistalovany balik cestiny pro X11 a udelal jsem vse podle README,
> chodi mi cestina ve WordPerfectu (pisu i vidim), ale v Netscape 4.51 i
> 4.06 nevidim ceske fonty i kdyz tam jsou nastaveny. Take mi nechodi v

Pokud myslite to, ze neni cestina ve formularich a pri psani mailu, tak to
je chyba v Netscapu. Existuje perlovy script, ktery opravi binarku
(http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/nspatch.pl). Pokud nevidite cestinu
nikde, muze to byt problem nastaveneho kodovani (View/Character Set).

> xtermu (to mi tolik nevadi)

xterm musite spoustet tak, aby pouzil cesky font. Treba takto:
xterm -fn "-misc-fixed-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-iso8859-2"

S pozdravem