Mrzne mi linux pri startu ixek

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Úterý Březen 9 13:02:57 CET 1999

|Setkal. Pomohlo pridat radek
|
|Option  "nolinear"
|
|do Section "Device" v souboru XF86Config. Pokud ani to nepomuze, muzete
|zkusit dalsi stupen:
|
|Option  "nomemaccess"
|
|S pozdravem
|
|Michal Krause                                                      /\

 Dekuji pomohlo to ..... jenom to ma takovy drobny hacek .... abych
mohl spustit ixy v 64k barvach musim mit Option "linear" ...ale abych
je vubec spustil potrebuji jak uz jste napsal nolinear.

  Jde tento problem nejak resit? ...

  (zkousel jsem i nomemaccess ... je to o neco pohodlnejsi nez to
puvodni nemusim mackat tlacitko reset .. ono se to resetne samo)

                                    dabel