Hlaska kernelu

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Březen 9 14:14:05 CET 1999

Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk> wrote:
> Ako mozu byt nezavisle ? Ked redirect sa spravi iba vtedy ak je aj lepsia
> cesta na posielanie. Ten redirect sa neposle sam od seba a tym je
> nezavisly ? On je praveze zavisly na tom ci ta lepsia cesta je alebo nie
> je. Ked je lepsia cesta posle sa ICMP redirect.

Ano, spravny router udela bud udela obe zminene veci soucasne nebo ani
jednu...

> toto sa cast stava o routrov. router presmeruje packet na iny router,
> ktory je na to urceny. a tym padom spravy redirekciu zo seba na iny
> router.

... ten prvni paket preposle na spravny router sam, zatimco ICMP redirectem
informuje odesilatele, kam ma posilat dalsi pakety. Cili ne "a tym padom"
(logicky to nevyplyva), ale "a soucasne" (je to pozadovano RFC).

                                                          S pozdravem

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229