X11AMP & EsounD

David Šauer davids na iol.cz
Úterý Březen 9 14:29:52 CET 1999

    Robert>   uz se nekomu podarilo rozhodit %SUBJ?

    Robert>   EsoundD je chytry programek, ktery dokaze mixovat (realtime) vice vstupu na
    Robert> jeden vystup, tzn. i kdyz mi to hraje nejakej zvuk tak se mi do toho muze
    Robert> prehrat dalsi.

    Robert>   Napriklad mpg123 to dokaze, staci napsat 'mpg123 -s neco.mp3 | esdcat' a
    Robert> hraje to pres EsounD, misto play staci psat esdplay, atp.

Našel jsem tip na domácí stránce esd (doufám že mluvíme o stejném
démonu původně pro gnome a enlightenment). Existuje program esddsp,
 který PRELOADuje nějakou malou knihovnu a veškeré odkazy na /dev/dsp
 a /dev/audio přesměruje na esd. Používá se asi takto:

esddsp x11amp

a x11amp pak přehrává přes esd. Kompatibilních programů je dost a
seznam lze najít na domácí stránce esd (URL z hlavy nevím).

Nebo lze použít přehrávač eMusic - ale mě osobně se ho nepodařilo
rozchodit, padal na SIGSEGV.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)