Driver Development Kit

David Šauer davids na iol.cz
Úterý Březen 9 15:03:05 CET 1999

    Jan> mmaz na cce.cz wrote:
    Jan> : Nevite nekdo, jestli existuje nejaky DDK pro Linux ?
    Jan> :
    Jan> 	Co ma takovy DDK delat? Podle me staci precist si
    Jan> "Linux Device Drivers" od Rubiniho a zacit psat. Aspon pro muj
    Jan> driver to stacilo :-)

    Jan> -Yenya

Jsem to tom stejne. Ale kdysi jsem videl nejaky pokus, jak pomoci
nejakych standardnich casti kodu a instalacniho "Wizarda(u)" napsat
driver (komercni pokus nejake firmy, ale asi se moc nerozsiril).

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)