LILO konfigurace

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Březen 9 17:21:55 CET 1999

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
> [...]

   Mozna, ze takovym problemovym paramterem je root=. Ale nemel by byt
problem po premisteni disku nabootovat pomoci linux root=/dev/xxx, upravit
/etc/lilo.conf, spustit lilo a dalsi start uz by mel byt bez problemu.

> Pak uz me tedy napada jedina vec, ktera by to mohla znemoznit, a to jak
> vypada odkaz na image kernelu. Podle me musi nekde mit poznaceno, ze ho musi
> tahat z hdb, sektor xy. Jediny dalsi parametr, ktery to muze urcovat by byl
> root a ten to urcite nebude, protoze kernel preci nemusi byt na partisne,
> ktera je zaroven i root filesystem.

   Seznam sektoru image kernelu (a asi i dalsich souboru, treba obrazu
RAMdisku initrd, pokud je pouzit) je prave to "rozmisteni", o kterem jsem
psal v minulem dopise (nebo "mapa" v predchozich dopisech) a melo by byt
v /boot/map (malinka cast mapy je primo v boot sektoru). Bohuzel pocty
sektoru, ktere vypisuje lilo - v - v mi nejak nedavaji smysl a zdrojaky
jsem si jeste dostatecne neprohledl... Takze zatim ani nevim, jestli je
tam nekde i cislo disku.

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229