Netscape-composer

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 9 23:22:56 CET 1999

  Kdyz pisu v netscape-composeru cesky, tak mi tam nejde napsat u s
krouzkem. Pritom pres buffer to zkompirovat jde. To ale asi neodstranim.
Nebo to nekomu jde?

  Navic se mi stalo i to, ze kdyz jsem psal v composeru z a s s hackem,
tak kdyz jsem to pak editoval ve vimu, tak ostatni ceske znaky ukazoval v
pohode, ale tyto nejak divne (jako striska a nejaky sajrajt).

  Ma nekdo podobne problemy?

Provozuji redhat-5.2.

Diky,
				Majkl

|  Michal Rada - MFF UK, Praha, obor Informatika             |
|  E-mail:  michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz                 |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |