Virtual desktop

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Březen 10 00:14:40 CET 1999

Nevite nekdo jak odstanit "subj". Pri spusteni XConfiguratoru se mi u teto
funkce program zacykli (skoci asi o pet nabidek zpet a porad dokola).
Take mi nejdou prehravat audio CD. Pri vlozeni cedecka se Linux tvari jako
kdyby tam zadne nebylo.
Mam distribuci RedHat 5.1 z ComputerPressu a nejde mi nainstalovat GNOME.
Chce to po me soubor libjpeg.so.6 a ten nemohu najit. Je tam sice
libjpeg.so.6.2 a libjpeg.so.6.0.0 (nebo tak nejak) a ten mi to nebere.
Ma nekdo lepsi file manager nez je Midnight Commander, nebo funguje v nem
nekomu psani do prikazove radky. Me tam skoci prvni pismeno a pak uz to pise
pozpatku. Pohybem kurzorovych klaves se vsechno smaze.

Predem diky za odpoved.