jeste zmena retezce

Lukas Macura Lukas.Macura na opf.slu.cz
Středa Březen 10 09:16:52 CET 1999

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***

> sed, perl i program od Lukase Macury. Vse funguje dobre, ale vzdy
> jsem narazil na jeden problem. Potrebuju zamenovat za retezce, ktere
> obsahuji TeXovska makra. Ta vzdy zacinaji znakem '\', ktery ma ale u
> vsech zminenych metod specialni vyznam. Nevite nedko jak ho vnuti
> nekteremu z vyse zminenych nastroju?

S mym programem to nebude tak slozite ..

Opravdu se omlouvam, samozrejme k nemu existuje i manualova stranka
(dokonce cesky) :), ale smazal se mi hard s ext2fs ... Ale zjistil jsem,
ze jsem v zapalu inteligence :) stacil ty data ulozit jeste na jiny
harddisk, takze je realna sance, ze se jeste zdrojaky a manualove stranky
nekde objevi :)

Mel jsem tech verzi vic a jak rikam, nemuzu se zrovna podivat do zdrojaku,
ale melo by fungovat budto misto \ zadat \\  nebo zadat parametr

far -is leave -os leave '\begin'-'\begin2'

cimz by se melo zajistit, ze far ponecha jak ve vyhledavanych tak v
zamenovanych znacich vsechny znaky zacinajici \ tak, jak jsou.

Pokud chcete jiny oddelovac nez - , pouzijte parametr -d znak
Potom jsou tam jeste optiony
-c | -C (case sensitive nebo insensitive)
-w | -W (hledat pouze cela slova nebo cokoliv)

S pozdravem

Lukas Macura

Ps: Doufam, ze se nebudete zlobit, ze odpovidam do konference, ale myslel
jsem, ze by to nekoho mohlo zajimat. Dost casto jsem uz far pouzil ...
Opravdu mi neco takoveho chybelo a sed ani perl jsem neumel :)