'linux & microsoft callback'

Mensik Vladimir mensik na nex.tel.cz
Středa Březen 10 12:38:10 CET 1999

Dík za info, ale bohuzel mam problem v tom, že prave
nemuzu zapnou debug na ciscu, protoze mam jen jednu lajnu.
m$ ppp jsou takovyty vymozenosti proti RFC (jiný ID pro
callback, winsy - ty pppd umi, a možna ještě neco)
proste nestadardni implementace ppp protokolu.
Release IOS 11.3T to umi a my to mame nastaveny prave kvuli
M$hit klientum a nelze to vypnout.
Na tom TACACS+ je to definovany presne tak, jak popisujes
(plus neco navic), ale proste a jednoduse nechodi. CHAP
autentizace probehne, preda se adresa routeru, klient (Linux)
si posle svoji adresu 0.0.0.0 a v tu chvili se to polozi a uz to nevola
zpatky.
Jde mi spis o to, jestli nekdo nevi, jestli to funguje, nebo ze to
z principu fungovat nemuze. Tj. jestli uz prede mnou nekdo zjistil,
ze tudy cesta nevede a je nutne pouzit neco jineho.

		VM