'linux & microsoft callback' RESOLVED

Mensik Vladimir mensik na nex.tel.cz
Středa Březen 10 14:18:34 CET 1999

Uz se mi to podarilo:

musi se to delat nadvakrat:

pppd connect 'chat "" "AT&F.....DTxxxx" TIMEOUT 60 CONNECT "" ' /dev/cua1
38400 modem user XXXX ......

a az se to polozi

pppd connect 'chat -t60 "ATS0=2 "OK" "" RING' /dev/cua1 38400 modem
defaultroute user XXXX ......

neni to zcela ciste, ale funguje to

jeste jednou dik za rady (o debugingu do bufferu jsem vubec nevedel)

			VM