Ovladac sitove karty

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Čtvrtek Březen 11 08:40:35 CET 1999

Petr Kadlec wrote:

>Jo tohle jsem zkousel, ale nepovedlo se mi to rozchodit. Po prelozeni (zda
>se ze je OK) ten prislusny module nemuzu nahrat -> unresolved symbols ;-(
>Pokrocil jste nekdo dale?
Muj postu prekladu byl asi nasledujici (pouzivam debian hamm)
pripravil jsem si zdroje jadra a dostal jsem balik ovladacu pcmcia verzi
3.0.5 s dolepenym ovladacem wvlan_cs postavenym nad ovladacem (tusim hsf47)
nakonfiguruji jadro, spustim make-kpkg --revision wvl.1 kernel_image
po kompilaci jadra spustim make-kpkg modules_image
po tomhle vsem jsem se prepnul do priveseneho adresare a napsal make
vznikly mi dva '.deb' soubory a wvlan_cs.o, nainstaloval jsem na cilovy system
v poradi kernel, modules, dokopiroval wvlan_cs.o, dopsal zmeny do konfiguraku,
a rozjelo se mi to. Je pravda, ze se mi neresolvuje jeden simbol v ds.o ale
zatim to vypada, ze mu to nevadi.