LILO konfigurace

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Březen 11 11:49:04 CET 1999

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:

> Podle me je ale cely problem v tom, ze lilo musi vedet nejenom z jakych
> sektoru ma cist image, ale take z jakeho disku. Pokud tomu tak opravdu je,
> musel byste ho presvedcit o tom, ze image uz neni na hdb ale na hda.

   Mate pravdu. V mapach, ktere obsahuji rozlozeni bootovacich souboru, je
take informace o cisle disku. Ale snad by mohlo pomoci vsude se odkazovat
na /dev/hdb* a v lilo.conf uvest

disk=/dev/hdb bios=0x80

(pro SCSI disky musi byt sdb misto hdb). Tim se rika, ze druhy disk je pri
pouziti BIOSu (tj. pri bootu) vlastne prvni, takze do map se dostane cislo
prvniho disku a po premisteni disku do jineho pocitace by se z nej melo dat
nabootovat (predtim ne). Ale nezkousel jsem to...

                                                    S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229