ppp a routovani

Salaç Martin XSALACM na lab.felk.cvut.cz
Čtvrtek Březen 11 17:05:20 CET 1999

Dobry den.

Mam takovy malinky problemek. Pripojim se z pocitace (rikejme mu
TEST), ktery je izolovany (nepripojeny k Inetrnetu) pres ppp
(modemem) k pocitaci (rikejme mu LINUX), ktery je jako soucast nejake
site pripojene k internetu. LINUX ma jednu ethernet kartu (tzn. jedno
IP cislo pro ni a samozrejme modem na seriaku :-)). Podarilo se mi
nakonfigurovat ppp na LINUXu jako server (pppd -detach) a v pohode se
z TESTu na LINUX pripojim. Jenze vidim jenom LINUX (na ten jediny mi
jde ping). Zbytek sveta z TESTu nevidim. LINUX zbytek sveta (cely
internet) vidi bez problemu. Zkousel jsem v netconfu nastavit
smerovani na serveru vsechno na tu jedinou sitovku, ale bez uspechu.
Povolil jsem routovani a adresu sitovky jsem dal jako default (tzn,
aby se vsechno, at to prijde odkudkoli, posilalo na ni). Ale bez
uspechu.
Kdyby nekdo vedel mozne priciny a mohl poradit byl bych zauzlovan.

Diky
        Martin Salac