Re (delsi): Programovani pro X

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Čtvrtek Březen 11 18:13:08 CET 1999

 > No nevim, jak vazne to myslite s C++. Bohate by Vam melo stacit C. Ucim se to
 > take (uz jsem dal nez u Hello World) a zatim jsem se dival na:

Krome tech zminenych v (trosku) citovanem mailu bych jeste doporucil k
shlednuti knihovnu qt (www.troll.no), ktera je od zacatku v c++, tedy odpada
pretypovavani pomoci ruznych maker, ktere je videt v gtk+. Pro gtk+ pak jeste
existuje gtk--, tedy c++ nadstavba/obalka gtk+, ale zatim to neni uplne
dokonale.
 Qt vyuziva dulezitych vyhod c++, takze jsou tam veci jednodussi a hezci, nez
trebas prave v gtk+. Motif z programatorskeho hlediska neznam, Athena je
hrozna. 8-)
 A hlavne (a znova) - OOP je pro GUI jako stvorene, takze bych c++
nezavrhoval.
 Zdravi

                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz