Samba questions ...

Radek Svoboda svoboda na neovision.cz
Pátek Březen 12 11:41:47 CET 1999

Ahoj!

  Mam tri drobne dotazy ohledne samby (2.0.3).

1) Potreboval bych nektere shares ukazovat jen nekterym uzivatelum (tak,
jak to funguje napr. u homes). Ostatni by je nemeli moznost videt
(browsovat), v nejlepsim pripade ani pripojit.

2) Nefunguje mi substituce %S. Mam tam direktivu

log file = /var/log/samba/log.%S

ale to vytvori jeden log se jmenem log.%S :((. Ja bych ale rad logoval
oddelene podle ruznych sluzeb (shares).

3) V nmb logu jsem nasel spousty hlasek tohoto typu:

process_name_refresh_request: unicast name registration request received
for name SVOBODA<03> from IP 192.168.0.101 on subnet UNICAST_SUBNET.
Error - should be sent to WINS server

Co mam blbe?

                   Diky za radu

                                    Radek Svoboda