OFF TOPIC: Escape znaku v xresources

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Březen 12 13:29:12 CET 1999

Krištof Petr wrote:

> Zdravim,
>
> zkousel jsem pocestit linuxovou verzi programu rvplayer pomoci resource
> souboru.
> Slo to docela dobre az na par polozek, ktere maji v nazvu tri tecky. Jak
> uz jiste spravne
> tusite, tecka je zaroven oddelovaci znak a tim padem to nefunguje.
>
> Postupne jsem zkousel vsechny mozny i nemozny zpusoby eskejpovani az mi
> dosla
> fantazie.
>
> *rvplayer.menuwindow.View.menu2.Statistics....label:          Statistika

ze by *rvplayer.menuwindow.View.menu2.Statistics*label:
nebo ruzne podobne varianty s hvezdicku
*rvplayer.menuwindow.View.menu2*label: Statistika

Ale tvorit widget s '.' v nazvu me prijde hodne divne.
Spis bych se podival programem `editres` jak je vlastne
ta hierarchie ve skutecnosti.

--
     Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz