100Mb karty pro Linux + bootp BOOTROM

Jan Prikryl prikryl na acm.org
Pátek Březen 12 16:39:26 CET 1999

Petr Kristan wrote:

> Zdravim a pripojuji se k puvodnimu dotazu ohledne 100Mb karty do
> linuxu a zaroven bych k ni jeste potreboval bootrom ktera umi BOOTP.
> Uz jsem myslel ze koupim 3Com 905, ktera ma svoji Triprotocol
> bootrom, kde predpokladam bootp, ale kdyz ctu ze v podstate v linuxu
> nefunguje, tak nevim.

Mno, budu trosku mast: krome te 3c905b, co v danem pocitaci nechodi
(jak jsem psal, je podle mne teoreticka sance, ze na vidne je harware
a ne software), jsem zjistil, ze na druhem stroji je ta sama karta
starsiho data (listopad 1998), a ta chodi bez problemu a bez
jakychkoliv zasahu do systemu s off-shelf RH 5.2.  To znamena se
systemem, ktery ma driver verze 0.99E ... jediny rozdil spociva v tom,
ze ta fungujici karta je na 10Mbit segmentu, zatimco zlobiva byla na
segmentu stovkovem.

Dekuju vsem za tipy, stroj ted bezi s 3c905 bez jakychkoliv problemu.

-- JP
-- prikryl na acm.org