RH 5.2 & Realtec 8129

Hynek Med hynek na ein.cz
Pátek Březen 12 18:08:23 CET 1999

On Tue, 9 Mar 1999, Dominik Kollar wrote:

> Nemate negdo zkusenosti s touto 100Mb sitovkou ?? V compatobility listu
> jsem ji nenasel tak nevim :-((Je tak pul roku stara

Pred 5 minutami jsem dokoncil instalaci RH 5.2 na pocitac s touto sitovkou
(resp. Realtec 8139).  :-)

Problem je, ze z mne neznamych duvodu neni modul pro tuhle kartu v RH 5.2
modulech na instalacni diskete (v Debianu je). Nejjednodussi reseni je
vzit pocitac se zdrojaky kernelu 2.0.36, v configu udelat podporu Realtec
8129/39 jako statickou (ne jako modul) a vznikly zImage prenest na
bootdisk RH 5.2 jako vmlinuz (nahradit puvodni - instalacni disketa RH 5.2
se da normalne namountovat (mount /dev/fd0 /mnt/floppy), kernel tam
zkopirovat a disketu odmountovat). Z takoveto diskety lze nabootovat
kernel s podporou te karty.. Na nove instalovanem pocitaci vsak je
defaultni kernel, takze je treba ho prelozit pripadne prekopirovat z te
dikety.. Atd.

Hynek