Mrznutie po kil

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Březen 13 10:37:38 CET 1999

   From: bbum na post.sk
   Date: Sat, 13 Mar 1999 04:40:48 +0100

Přeji příjemný den,

   > je zaujimave, ze ked sa v xterme
   > zada prikaz kil -9 -1 vsetko ztuhne.

předpokládám, že zadaný příkaz byl kill -9 -1. Neodpovím Vám přímo, ale
napovím, jak na to přijít sám.

Napište man kill a podívejte se, jaké má příkaz kill parametry. Zjistíte, že
-9 znamená SIGKILL. Podívejte se do anglicko-českého slovníku, co je to KILL
(pokud to nevíte). Ale co může být ta -1? Opět se stačí podívat do manuálové
stránky programu kill, kde je to napsáno.

   > nejde ani mys ani prepnutie na konzolu,
   > skratka, pocitac sa da akurat vypnut,
   > ci HW reset.

Předpokládám, že jste tento příkaz napsal jako superuživatel.

   > co je pricinov? da sa to nejako fixovat?

Ano dá se tomu zabránit - vyměňte systémového administrátora :-)

<JOKE>
To mi připadá, jako by se nebožtík divil po své smrti tomu, že už nežije...
</JOKE> Omlouvám se za sarkasmus :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz