Kernel 2.0.36 (kernel-source-2.0.36-3.i386.rpm), sound a ... KDE

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Sobota Březen 13 11:49:54 CET 1999

Nemohl byste mi nekdo poradit?

Po instalaci kernelu 2.0.36 (Mandrake 5.2) uplne prestal jit zvuk (mam SB16
PnP, io=0x220, dma=1, dma16=5, irq=5).

Nakonfiguroval jsem moduly podle navodu v

..../linux-2.0.36/Documentation/sound/Soundblaster

Potom se mi pri bootu zobrazily hlasky o nakonfigurovani modulu, lsmod ukazal
moduly soundlow. sound, sb, atd... ale pri startu KDE (po prihlaseni z kdm)
celej pocitac totalne vytuhnul ...asi jako Windoze ;-)...

/proc/interrupts a  /proc/dma posleze neukazaly zadne hodnoty
patrici PnP kartam (mam jeste interni modem, ale ten funguje...). v
/proc/ioports byla videt adresa interniho modemu, ale zadna adresa SB (ani jedna
ze tri).

Potom jsem prekompiloval jadro tak, aby byly drivery na SB primo v jadre. /proc
ukazuje vice mene to co ma (irq interniho modemu tam porad neni, ale v tom neni
problem) krome adresy 0x388 (opl3).

Tedka se zvuk tvari jako ze funguje, ale "zvuky" se prehravaji po malinkatych
kouscich (asi 10-50 ms +/-, nemam presny odhad), ktere nasleduji po zhruba
vterinovych prestavkach (je to skoro jako casivy znameni v radiu).

Kde by mohla byt chyba? PnP ID soundblasteru je CTL0028.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)
Linux is good for me