záměna písmen zcaron a lcaron, bylo: Re: definice noveho znaku v X

David Šauer davids na iol.cz
Sobota Březen 13 21:46:22 CET 1999

    Vladymyr> presne k tomu co potrebujes
    Vladymyr> mám za to, ale je moľné ľe se mýlím
    Vladymyr> ľe stačí mít písmeno efinovné v XKeysymDB a potom v definici
    Vladymyr> klávesnice(tj. kdy se bude psát) a nakonec také u paatřičného fontu

Nesouvisí to s tématem, ale mám ten pocit, že se někde objevila záměna
znaku zcaron a lcaron. Tento mail tuto chybu obsahuje, ale stejnou
jsem viděl v dokumentu pruvodce.lyx a v katalogu zpráv pro editor lyx.
  Pokud nějaký balík pro podporu češtiny spravujete, zkontrolujte si
to prosím.
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)