reset ide0

BoboX bobox na atlas.cz
Neděle Březen 14 21:20:40 CET 1999

>tomto pripade je tato hlaska v silne korelaci s pritomnosti ci
>nepritomnosti pameti. (tedy 32mega - resetuje id0 tak, ze to brani
>veskere praci {napr Xka uz nenastartuju} 16mega - vsechno v poradku).
>
>existuje nejaka rada, na co si mam dat pozor?
>
>arnost

Zdar,
podla mna je problem v nekompaktibilite pameti. Predpokladam, ze
druhu 16-stku si dokladal. Ona aj keby bola od jedneho vyrobcu je
este mozne, ze je s inej serie a problem je s najvetsou pravdepodobnostou
na svete. Riesenie je kupit moduly vzdy spolu naraz. Mozny je problem
aj v doske. Mal som raz podobnu zalezitost, tiez som dolozil dalsiu
pamet a komp sa choval ako blazon. Ked som pamete dal kolegovi
do kompu tam chodili uplne bez problemov a jeho v mojom tiez.
Takze si vyber.
Cau.

--
BoboX