Apache rewrite

Michal Vitecek fuf na nightmare.sh.cvut.cz
Pondělí Březen 15 02:27:48 CET 1999

   ja jsem se setkal s problemem, kdy apache 1.3.4 + mod_ssl +
 mod_czech + php a mod_rewrite ma problemy s prepisovani tech cest:
 u http pristupu se najednou nepredava lomitko jako prvni znak, takze
 zadne pravidlo s timto znakem na zacatku nefunguje. u https pristupu to
 funguje naprosto spolehlive.
   zkuste tedy z toho pravidla pro prepsani cesty ^/Zope(.*) vyndat to
 lomitko. mozna se vam to rozjede.

			fuf