100Mb karty pro Linux + bootp BOOTROM

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Březen 15 11:07:22 CET 1999

Petr Kristan wrote:

> Zdravim a pripojuji se k puvodnimu dotazu ohledne 100Mb karty do
> linuxu a zaroven bych k ni jeste potreboval bootrom ktera umi BOOTP.
> Uz jsem myslel ze koupim 3Com 905, ktera ma svoji Triprotocol
> bootrom, kde predpokladam bootp, ale kdyz ctu ze v podstate v linuxu
> nefunguje, tak nevim.
> Jeste jsem premyslel o Intelu ale tam jsem nevidel bootrom s bootp v
> nabidce.
Skutečně, s 3C905B tady máme problémy, ale jen na 100Mbit segmentech. Na
10Mbit se chovají slušně. Jenže já bych od nich chtěl právě těch
100Mbit... Dokonce i když si přepnu na 100Mbit segmentu kartu a switch
na 10Mbit full nebo i half duplex, tak blbne...
Co se týče TriROM - měla by být k dispozici i pro EtherExpress. Kdysi
jsem ty bootromky strkal do nějakých 3Com karet a měl jsem k nim disketu
s dokumentací a byla pro celou řadu karet... (Intel, SMC...)

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72