hledame nejlepsi reseni

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pondělí Březen 15 12:54:19 CET 1999

> [...]
>to berte v potaz.
>
>  Predstavte si jeden linuxovy server (pres modem), ktery obsahuje
priblizne
>1GB databazi. Na tomto stroji je provaden rucni (clovekem) update polozek a
>dale aktualizovana databaze 'update' pro kontrolu toho co se zmenilo od
>posledni akce (akce bude popsana dale).
>  Dale mame nekolik stovek klientu (Linux, modem), kteri obsahuji tu samou
>databazi na HDD a umoznuje to lokalni vyhledavani. Kazdou noc by se mela
tato
>databaze aktualizovat z hlavniho stroje (to je ta vyse zminovana akce)
pomoci
>modemu. Ze nemuzu aktualizovat celou 1GB databazi po modemu to je mi jasny
>proto se dela dalsi databaze do ktere ukladam zmeny (nebo neco podobnyho,
>je ted vcelku jedno).
>  Potrebuji aby ten server kazdnou noc (od 20:00) obvolal vsechny klienty a
>vsem updatoval databazi. Ten update nebude dlouhy, par opravenejch zaznamu
>par desitek novejch (jeden zaznam nema vic jak 500bytu).
>
>  Nedelal ste uz nekdo neco takoveho? Ono se to da udelat a mne uz napadlo
> [...]

Zdravim,

 naco podobneho nam na Linuxu bezi. Naz zakzzanik ma sit supermarketu a
prodejen a vesekra obchodni sit je rizena centralne. Kazde vecer dochazi
k aktualizaci z centraly zbozi, cen atd a z prodejen se presouvaji
doklady o prodejich atd ...

            S pozdravem
                            JD

--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1