ULTRALINUX

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 15 13:01:51 CET 1999

Mon, Mar 15, 1999 ve 12:04:34PM +0100 Daniel Smolik napsal:
| Ahoj,
| tak jsem si v patek vyzkousel instalaci Linuxu na SUN E 450 (2 x
| UltraSparc 400Mhz 512Mb Ram).
| Kdybych si precetl README tak to bylo  napoprve. Jinak instalace trvala
| asi 5minut. Pak reboot
| a bylo to. Prenositelnost je fakt hezka vec. Jeste bych chtel podekovat
| panu Jelinkovi za jeho ucast na tomto projektu, je zde videt opravdu
| velky kus prace.
|
|                                      Dan

zkuste prosim, jestli se muztee korektne odhlasit z Xu a nespadne vam xdm.
Nam se to na SS2 nedari, tak jestli je to chyba stroju ci ceho. Diky.
Napiste nam prosim vysledek i do sparclinux na gvid.cz

diky, milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."