Debian-2.1

Pondělí Březen 15 14:02:01 CET 1999

mmaz na cce.cz napsal:
> Zdravim !!!
>
> Mam jeden problem. Z Internetu mam stazeny Debian 2.1 a chtel bych si ho
> dat na CD. Jenze main ma 750 MB a to jsem ho jeste orezal od 1.2MB disket a
> od ostatnich ptakovin. Poradte mi nekdo jak ho dostat na CD. Pokud mate
> nekdo original ditribuci, podivejte se prosim jak je tam ulozen.
Je to na 2CD :)) Na jedno to opravdu jejde. Ale existuje program slink_cd
http://www.chiark.greenend.org.uk/~stevem/DebianCD/
ktery je prave k tomuto urcen. Kontroluje take zavislosti baliku,
takze vsechny baliky z 1. CD maji vsechny potrebne baliky na tomto CD.
Baliky na 2. CD mohou pozadovat baliky z 1.

Pripadne freeesoft.cz bude vyrabet CD se Debian GNU/Linux 2.1. Viz.
annonce (myslim ze na tomto listu taky byla).

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|