soubory stareho jadra

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Pondělí Březen 15 18:21:15 CET 1999

> Dik moc za rady (dotaz velikost jadra), uz mi to funguje,
> dovolim si polozit jeste jeden dotaz (asi stejne blbej jako
> ten predchozi): po starem jadre mi v /boot zbyly soubory
> initrd-2.0.36-3.img a System.map-2.0.36-3. Je mozne
> je beztrestne smazat? Nebo je musim take nejak vytvorit
> pro nove jadro?

initrd potrebujes jen v pripade, ze vyrobis par veci jako moduly a tyto
potrebujes pro boot systemu (napriklad disk je SCSI a ovladac je jako
modul). V tomto pripade je v initrd tenhle modul, ktery se pri startu
zavede. Popis tvorby initrd je v nejakem HOWTO, neni to zadna veda (teda
jak pro koho - ale podle navodu v pohode: jedna se o maly komprimovany
skeleton filesystemu). Stary ti s nejvetsi pravdepodobnosti fungovat
nebude, protoze obsahuje stary modul/moduly. mozna mas nainstalovanou i
utilitku 'mkinitrd', ktera by to mela automatizovat. System.map se pri
kompilaci jadra vytvari sam (/usr/src/linux/System.map) a jsou v nem
myslim symboly. Pokud ho system nenajde v /boot, tak se v podstate nic
nedeje, jenom par utilit nepozna, co ktery proces prave dela (napriklad
'ps'). Nekde jsem ale slysel, ze pro neco to muze byt i dost dulezite,
takze radeji prikopirovat :-)
BTW: jak je to vlastne se System.map? Me to funguje bez problemu
pokazde, ale pri prochazeni syslogu jsem narazil na hlasku, ze pri
startu mapu nenasel (pri kazdym startu). Vse ale funguje tak, jak ma.
Je mozne ze by se o nacteni pokusil treba az po mountu filesystemu?

Dave

PS: posilam to podruhe - prave jsem si totiz overil funkcnost filtru,
ktery kontroluje zapati s vyskytem Meta-FAQ. Ja hlava derava, svou berlu
mrazilku... a dal uz to urcite znate :-)