Skenery a Linux

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 15 18:56:13 CET 1999

Mon, Mar 15, 1999 ve 06:45:22PM +0100 Michal Krause napsal:

| V podstate ano. Nevyhoda paralelniho rozhrani je totiz v tom, ze si to kazdy
| vyrobce patla po svem a dokumentace obvykle neni k dispozici. Nejde ovsem o
| rovnici "paralelni scanner" + Linux = nefunguje. Je to ciste jenom otazka
| dokumentace k pouzitemu protokolu a je docela mozne, ze nektere scannery,
| ktere SANE podporuje jsou paralelni (az tak moc jsem to nestudoval, ale vim
| najisto, ze Umax Astra xxxp podporovane nejsou).

Situace se ma tak, ze jsem se domlouval s Oliverem (nevim ted jak dal),
ktery je autorem UMAXiho backendu, ze by tam ty paralelni dodelal, kdyz mu
sezenu popis protokolu. Psal jsem UMAXum a dostal jsem od nich informaci, ze
ten popis si pomoci faxu muzu stahnout z jejich techline. Mam nekde v
mailboxu schovane to cislo a kod.

Chybka je v tom, ze nemam zrovna chuti faxovat do spojenych statu, takze
radsi kvuli skenovani bootuju do Windows. Kdyby mel nekdo chut si zafaxovat,
muzu mu potrebne udaje poslat.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."