Teminal IBM 3151 a Linux

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 15 20:26:38 CET 1999

>Dobry den
>dostal se mi do rukou terminal IBM 3151 pres Seriovou linku. Samozrejme, ze
>me napadlo ho vyzkouset s mim RH 5.2, ale nejak se mi to nedari. V
>/etc/inittab mam:
>S0:456:respawn:/sbin/getty ttyS0 9600 vt320
>
>coz by podle meho soudu melo byt OK, ale nejak to nefunguje. Nevite tedy
>alespon jak zajsitit alespon prvotni kontakt na otestovani, zdali terminal
>bezi ?
>Ono totiz nejde ani echo test > /dev/ttyS0  :(
>Proc ? Je chyba v Teminalu nebo to muze byt i SW a nastavenim treba spatne
> [...]

Ja kdyz jsem pripojoval terminal (druhy pocitac), tak mi to 9600 taky
nechodilo,

chodi mi to takhle: S1:2345:respawn:/sbin/getty ttyS1 VC vt100

VC nastavi navic SANE a CLOCAL a asi to bylo potreba.
Kdyz, tak experimentuj s temi mody v /etc/gettydefs

Mikulas Patocka