PPP a routovani II

Salaç Martin XSALACM na lab.felk.cvut.cz
Úterý Březen 16 06:10:01 CET 1999

Dobry den.

Jsem ja to kus trouby. :-) V zapalu snahy zjistit, proc mi LINUX
nesmeruje jsem si nevsiml, ze jeho ethernetova karta ma stejne IP
jako ppp0 linka (coz evidentne nebude to prave orechove :-)). LINUX je
server, na kterem jsem spustil mgetty a z pocitace jmenem TEST
spustim ppp a pripojim se k LINUXu kde je uzivatel ppp a ma v login
scriptu pppd -detach.
Proto bych se rad zeptal jak serveru (LINUXu) vnutim natvrdo jinou IP
adresu nez ma etherkarta. TESTu jsem uz vnutil jine IP (test sice ma
etherkartu s IP, ale neni pripojena) tam to slo lehce v optionech.
Ale jak je to se serverem, kde se vola demon vzdalene s parametrem?

Diky
            Martin