Apache a PHP3

Úterý Březen 16 09:06:48 CET 1999

Lubos Krafek napsal:
> Dobry den,
>
> Pokusil jsem se nainstaloval Apache 1.3.4 spolu s PHP 3.0.7. Dodrzel jsem
> presne navod dle INSTALL dodavany v baliku spolu s PHP. Cela instalace
> probehla bez zavad. Po spusteni skriptu s koncovkou .php3 mi server pise
> nasleduji error:
>
> [error] (8)Exec format error: exec of /www/cgi-bin/skript.php3 failed
> [error] Premature end of skript headers: /www/cgi-bin/skript.php3
hmm. server se pokousi spustit skript.php3, coz se mu zamozrejme nemuze
povest. Umistete soubory mimo cgi-bin a zkuste to znova.
> Dela to u vsech skriptu php3. Ostatni skripty v adresari cgi-bin behaji
> dobre. Jelikoz jsem nedokazal najit odpoved v archivu, obracim se na vas s
> prosbou o pomoc.
PHP3 se totiz interpretuje primo serverem (ci pomoci cgi-cka) a nezpousti,
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|