Problemy s Midnight Commanderem (mc)

Martin Horak pop3MH1 na sce.cz
Úterý Březen 16 10:17:05 CET 1999

Preji hezky den.
Mam nasledujici problemy s mc pod X:
V mc na nxtermu mi nefunguje klavesa <Home>. Pokud se ji mc pokusim
"naucit" (Learn Keys), tak pri pokusu o ulozeni, prip dalsim stisku
<Home> se mc "zblazni" - kliknuti mysi generuje posloupnost znaku na
prik. radce, funkcni klavesy generuji posloupnosti [11~ az [24~, atd.,
pomuze jen prikaz exit. Na consoli (bez X) tyto problemy nenastavaji.
Dalsim problemem je pouziti mysi - ta v mc funguje jen pokud neni
zapnuty numlock (opet pouze v xterm/nxterm).
Podle meho nezkuseneho nazoru je problem kdesi v terminfu, ale jeho
manualova stranka mi pripadala dost slozita a mne znacne nejasna.
Mimochodem, terminfo zaznamy jsou ulozeny v jakesi binarni databazove
forme, ale man hovori o textovych souborech - je na to nejaky prevadec?

Jeste verze softwaru:
mc 4.5.23
nxterm 1.1
WinManazer icewm 0.9.31

Za odpovedi zkusenych predem moc dekuji...
						Martin
--
Ing. Martin Horak
systemovy programator