soubory stareho jadra

Úterý Březen 16 11:22:22 CET 1999

On Mon, Mar 15, 1999 at 04:09:22PM +0100, Jaroslav Jirasek wrote:
> Dik moc za rady (dotaz velikost jadra), uz mi to funguje,
> dovolim si polozit jeste jeden dotaz (asi stejne blbej jako
> ten predchozi): po starem jadre mi v /boot zbyly soubory
> initrd-2.0.36-3.img a System.map-2.0.36-3. Je mozne
> je beztrestne smazat? Nebo je musim take nejak vytvorit
> pro nove jadro?
	Soubory samotne bych nemazal. Pravdepodobne mate RedHat, a tam patri
do baliku kernel. Jestli je nechcete mit na disku, smazte balik kernel.
Ale to jadro by se vam jeste mohlo nekdy hodit.
	Pokud jde o nove soubory System.map, ty by mely byt pro kazde cislo
jadro a pro kazdou jeho kopii zvlast, nektere programy je potrebuji, a
hledaji je budto v /boot pod nazvem System.map, System.map-cislo.verze.jadra
nebo /usr/src/linux/System.map. V adresari /boot vam nebudou prekazet, pokud
zrovna nemate plny disk.

--

--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>