kompilacia kernelu s podporou zvukovky

Úterý Březen 16 12:27:29 CET 1999

On Sun, Mar 14, 1999 at 06:50:58PM +0100, Marek Palansky wrote:
> Mam nainstalovany redhat5.1 Po instalacii som spustil sndconfigure a uspesne
> nakonfiguroval sb AWE64. Teraz som vsak zkompiloval kernel 2.2.3 a pod tymto
> kernelom mi ta zvukovka nejde. Jedine co sa mi podarilo, bolo zpojazdnit
> cdprehravac.
>
> Cital som nejake HOW-TO a pod., ale aj tak mi to nejde.
	Strucne receno potrebujete:
1. presvedcit se, ze vase karta je podporovana - prave soundblastery jsou
2. zjistit, zda je PnP nebo ne
3.
A. podivat se, zda uz podporu nemate nainstalovanou (v RedHatu 5.2 je
 v baliku kernel podpora takrka pro vsechno)
B. pokud ne nebo chcete vlastni jadro, prelozit jadro s podporou zvuku
 nejlepe v modulech, tj.:
V menu Sound card support odpovedet M (module) na otazky
 OSS Sound modules
 100% Sound Blaster compatibles
 Generic OPL2/OPL3 FM synthesizer support
 FM synthesizer (YM 3812/OPL 3)
na ostatni otazky odpovedet N
V podmenu Additional low level sound drivers odpovedet M
 AWE 32 Synth
Prelozit jadro a moduly, u PnP karty nastavit /etc/isapnp.conf a
/etc/conf.modules vcetne inicializace sound banky a po pristim rebootu to
bude hrat.
	Mimochodem, v souboru linux/Documentation/sound/AWE32
jsou docela dobre veci.

> Ake presne volby treba zapnut pri config. kernelu?
> Mal by som snad zmenit aj nejake konfiguracne subory (teda ma 2.2.x nejake
> specialne vlastnosti oproti 2.0.x)?
	Trochu se muze lisit zadavani parametru modulu
options sb io=0x240 irq=5 dma=1 dma16=5 mpu_io=0x330
options sb io=0x240 irq=5 dma=1,5 mpu_io=0x330
Pokud chcete experimentovat, doporucil bych radeji 2.2.

--

--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>
http://www.phil.muni.cz/~letty/linux+zvuk.html