Teminal IBM 3151 a Linux

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Úterý Březen 16 12:34:52 CET 1999

vlach na www.icq.cz wrote:

> Dobry den
> dostal se mi do rukou terminal IBM 3151 pres Seriovou linku. Samozrejme, ze
> me napadlo ho vyzkouset s mim RH 5.2, ale nejak se mi to nedari. V
> /etc/inittab mam:
> S0:456:respawn:/sbin/getty ttyS0 9600 vt320
>
> coz by podle meho soudu melo byt OK, ale nejak to nefunguje. Nevite tedy
> alespon jak zajsitit alespon prvotni kontakt na otestovani, zdali terminal
> bezi ?
> Ono totiz nejde ani echo test > /dev/ttyS0  :(
> Proc ? Je chyba v Teminalu nebo to muze byt i SW a nastavenim treba spatne
> [...]

Hlavne otestuj nastaveni terminalu. Mel by mit (muze mit) nejaky
setup-menu. Mel by byt nastaven ve full-duplexnim rezimu. Nesmi byt
LOCAL nebo BLOCK. Dal muzes zkusit 'cat /dev/ttySx' ('x' je cislo portu)
a napsat neco na terminal. Jestli vubec nic neprijde, je budto chybne
nastaveny terminal (viz vyse), nebo spatna kabelaz (normalni null-modem
kabel NEMUSI fungovat), nebo je v coudu terminal. Jo, navic v inittab by
u rychlosti melo byt i DT - tzn: DT9600 (jako Dumb Terminal - to VC
znamena Virtual Console a ta navic jede v 38400).

Dave