Teminal IBM 3151 a Linux - castecne vyreseno

vladimir.vlach na pcnet.cz vladimir.vlach na pcnet.cz
Úterý Březen 16 17:08:58 CET 1999

> linku. Samozrejme, ze

Tak jo - SUPER - podarilo se mi to. Sice jsem sehnal kabel, ale az jsem to
prohlan pres 3 redukce tak se to jakz takz spojilo. Pote stacilo
experimentovat s nastavenim:
v inittab:
S0:2345:respawn:/sbin/getty cua0 DT9600 ibm3151

Ale ma to jeden problem se kterym si nevym rady. Terminal spatne
prekresluje. Zprvu nechtel pusobit ani na prikaz clear ci mc (vypadalo to
strasne), ale po nastaveni na ibm3151 je to dobry. Ted vse funguje tak jak
ma, ale pri prikazech radkovych (nekterych - konkretne ls traceroute ping)
bez paramatru se snazi jakoby obrazovku prekreslit, ale strary text necha.
Vypada to potom tak, ze do stavajiciho textu od zacatku obrazovky vpisuje
dalsi text - no strasny.

Nevite nekdo prosim nahodou co s tim ? Promenou prostredi mam nastavenu na
TERM=vt100

Diky za pripadnou odpoved a inspiraci

Vlada
--