spousteni skriptu ze skriptu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Březen 17 00:04:31 CET 1999

Tue, Mar 16, 1999 ve 10:34:34PM +0000 Jaroslav Filip napsal:
| Mam takovy problemek. Mozna, ze se jedna o nejakou blbost.   :-))
|
| Spoustim jeden cgi-skript. Jedna se o shellovsky skript a z nej spoustim
|
| jiny skript, ktery bezi na pozadi. Problem je v tom, ze ten vnejsi
| cgi-skript ceka na dokonceni toho vnitrniho (spusteneho na pozadi). Coz
| je celkem logicke. Ale da se to udelat tak ,aby na nej necekal a ukoncil
|
| se hned (a ten vnitrni bezel dal)?
|
| Poradi mi nekdo?
|
| Jarek Filip.

moznosti:

1. vnitrnimu dat xxx& (pak je ten nadrazenej jenom zombie)

2. volat vnitrni jako exec xxx, cimz nahradi adresovy prostor vnejsiho

m.s.
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."