soubory stareho jadra

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Středa Březen 17 08:10:39 CET 1999

David Rohleder wrote:

> V souboru System.map jsou napr. ulozeny jmena jadernych funkci a to na ktere
> jsou adrese. Programy jako ps si do teto databaze sahaji, kdyz chteji
> textove vypsat v jake casti jadra se zrovna program nachazi.

Tohle je mi jasny. Akorat nevim, proc mi presne na startu (snad prvni ci
druha radka v syslogu) nahlasi, ze map nenasel. Jde mi o to vystopovat,
kde si tu mapu nacita, kdyz mi tvrdi, ze pri startu to neni. Nad
man-strankama jsem ztvrdnul dost dlouho a ty tvrdi, ze se o to pokousi
jadro jen pri startu a pak ani tuk. Presto mi to funguje. A ja se ptam,
kde je ten Error?

Dave