Wanted: Microsoft Exchange cleint for Linux

LacziSte na ipb.cz LacziSte na ipb.cz
Středa Březen 17 08:46:15 CET 1999

> Tento problem me take docela trapi, zatim to resim pomoci tzv. "Outlook
> WebAccess" coz je WWW rozhrani pro pristup k MS Exchange, potrebujete
> k tomu mit nainstalovany mMS WWW server (IIS). Sice je to podstatne
> mene komfortni nez primo Outlook, ale zato to funguje odevsad kde mate
> nejaky browser.
	Ja to nejak nemuzu rozchodit, kdyz se na server hlasim z WIN pres IE
	tak vsechno funguje OK, kdyz jdu pres Linux a Netscape 4.5 tak me to
	neoveri heslo, nebo login a nic .... skoumal jsem uz vsechno mozne
	a nemuzu prijit na to kde to nastavit .... predpokladam, ze pes bude
	zakopanej nekde v prekladani a kodovani hesla -- WIN to nejspise
posilaji
	jako plain text ... nebo naopak ... nevim 	Stefan