problemy se stabilitou systemu - SEGFAULTY

Daniel Novotny xnovotn3 na fi.muni.cz
Středa Březen 17 09:50:42 CET 1999

Dobry den,
obcas se mi stava,ze se mi system dostane do takoveho stavu, ze
nejde spustit zadny program a vsechno hazi segmentation fault.
Programy, ktere jiz jsou spustene, se chovaji pri tom normalne.
Kdyz se na nejake konzoli odhlasim, nespusti se tam pak ani getty.
Jediny navrat z tohoto stavu je tvrdy reset masiny (/sbin/shutdown nejde
spustit a ctrl-alt-del
se bud vubec nerozjede, nebo se v nejake fazi zasekne).
Pred resetem vsechno zavru, pockam tricet sekund na sync() a po
nabootovani se system chova
normalne, jako by se nechumelilo, treba nekolik dni i tydnu, nez dojde k
dalsimu stejnemu zaseku.
Kontroloval jsem filesystem i kontrolni soucty RPM (mam RH 5.1), ale
nenaslo to,ze by nejaka
knihovna byla poskozena. Co mam delat? (reinstalovat system nechci, uz
jsem si ho dost dobre nakonfiguroval
a prizpusobil)

--
|UNIX is like a fantasy role-playing game:|