Wanted: Microsoft Exchange cleint for Linux

Středa Březen 17 10:12:35 CET 1999

LacziSte na ipb.cz wrote:
: > Tento problem me take docela trapi, zatim to resim pomoci tzv. "Outlook
: > WebAccess" coz je WWW rozhrani pro pristup k MS Exchange, potrebujete
: > k tomu mit nainstalovany mMS WWW server (IIS). Sice je to podstatne
: > mene komfortni nez primo Outlook, ale zato to funguje odevsad kde mate
: > nejaky browser.
: 	Ja to nejak nemuzu rozchodit, kdyz se na server hlasim z WIN pres IE
: 	tak vsechno funguje OK, kdyz jdu pres Linux a Netscape 4.5 tak me to
: 	neoveri heslo, nebo login a nic .... skoumal jsem uz vsechno mozne
: 	a nemuzu prijit na to kde to nastavit .... predpokladam, ze pes bude
: 	zakopanej nekde v prekladani a kodovani hesla -- WIN to nejspise
: posilaji
: 	jako plain text ... nebo naopak ... nevim 	Stefan

No me dost dlouho trvalo nez jsem prisel na to, ze do toho okynka jmeno/heslo
musim psat jmeno ve tvaru domena\loginname, nejen loginname. Pak to funguje.
A doufam ze toto je posledni post na toto tema, v teto konferenci to zacina
byt uz off-topic.

Leos Bitto