Wanted: Microsoft Exchange cleint for Linux

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Březen 17 10:36:48 CET 1999

On Wed, 17 Mar 1999, Oto Buchta wrote:

> No nevim, nevim, ale podle toho, jak se M$ stavi ke zverejnovani svych
> protokolu... Zeptam se ale jinak. V cem je tak bombasticky Microsoft Exchange,
> ze nejde nahradit necim standartnim?

Ja mel dojem, ze krome pristupu pres MS RPC podporuji novejsi verze
Exchange (>= 5.0) i POP3 a IMAP, na ty je standardnich klientu dostatek.

Nebo je ta IMAP podpora pouzitelna jako POSIX v NT?

Marek Kubita                   home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
                               http://kubitovi.lantanet.cz/