One time Password pro login

Robert Dobozy robo na idata.sk
Středa Březen 17 11:16:13 CET 1999

On Wed, 17 Mar 1999, Roman Majer wrote:

> potreboval bych na linux nainstalovat system pro nove heslo pri kazdem
> prihlaseni, neco jako SKey. Pokud mozno s co nejmene zasahy do systemu.
>
> (Slackware 3.6, shadow pass)
>
> SKey jsem se snazil rozchodit, ale budto jsem to nezkompilil, nebo mi
> programy nefungovali tak, jak maji.

Ake SKey ste skusal. Ja pouzivam SKey spolu s FWTK uz hodne dlho a bez
ziadnych problemov.
Neviem si sice predstavit ako by sa to dalo integrovat s loginom, ale
hadam nejaki PAMifikovani odbornici poradia. Bez toho jedine
upravou zdrojakov loginu.

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *